Translate

sunnuntai 10. kesäkuuta 2012

I need u, my friend ♥

Tänää olin mun frendin Suvin kaa. Oltii niil ja katottii leffaa. Hahaha, älkää naurako [naurakaa vaa]
me katottii Weedii xd. Joo tuntu vaa nii tyhmält, mut mul oli ikävä sitä leffaa ;c Joojoo, sen vaiheen ois jo pitäny mennä ohi jnejne... mut tykkään kattoo ku koirat tappaa toisiaa cc; Joo en oo iha normaali..
Suvi ja mä juteltii ens vuodest, ku molemmat siirtyy yläasteelle. IHANAAAAA PÄÄÄSEN EROO ALA-ASTEEEEEEES!!! VIHDOI!!! JA SEN PASKOIS OPEIST!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Täs vähä kuvii c:



[mansikkakori. oli hyvää c;]


[rannalt :) hyyi se vesi oli viel aik kylmää ;S ]

[piirsin yks päivä tämmösen (: laatu kusee]


[täst o kaua aikaa :DD mun little sis Nea]


[olipakerran, päivä jolloin pikkusiskoni keinui]
(se päivä ei ollu tänää :P)


[oltii viimeviikol soutamas cc: feat. Nea ]


[haha löysin tämmösen ihanan kuvan xD oltii otettu
vrmaa joskus talvel ku o ugitki. Vasemmal: Mä
Keskel: Janina Oikeel: Hien. :)) ]

♥:llä Kít_Pínk [weedin kaipaaja]

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti