Translate

tiistai 12. kesäkuuta 2012

Summer & the magic dust

Tänää nii tylsä päivä et innostuin siivoo! xd Siivosin mun sängynalus laatikon josta löysin vähä kaikkee kivaa ;D Löysin sielt pienen lasipullon jossa oli jotai vaaleenpunasii papiljotteja.
Oon riidelly mun tosi hyvän kaverin kaa ; / haluisin sopii mutten tiiä mite voisin sanoo sen,
ku se vaa heittää kokoaja haukkuja mu niskaa. No se kuuluu elämää, jossei se ymmärrä pitää
päätää kii oikeen aikan nii, she can not forget all things, just because she just lost a good friend.

On sillee aik haikee olo, mut elämä jatkuu. Onnistuin sit siivoon sen laatikon ja sit innostuin
viel viemää roskatki xd. Olin joteki hyväl pääl sillon. Että sopiki just tänää syntyy toi riita ;/

Katon just "Saw 3":sta :D muhahahaha

"the game begin"
Jigsaw vai mikä se onkaa nii on ihanaaaa :]
Sulone nukke c:

No mut sitte taitaa taas olla kuvie vuoro, vai? c:


alotin vast venytyksen, eli se on vaa 3mm cc:



hahha :D minä ja mun kaveri Meeri pienen c:
[edes Meeri, takan Mä]


Tos on sitte se lasipullo :D pieni on. En muista mistä sain sen o:


Muotilin niistä papiljoteista sydämmen cc;

Pitää jatkaa leffan kattomista :)

♥:llä Kít_Pínk






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti